# FN , jangan cari pasal dooo.

Assalammualaikum ;) Todaaaaaaaaaaaay i nak cerita apa yang telah berlaku time dalam kelas tadi ;3 Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wahai cikgu , mengapakah engkau tidak masuk ke dalam kelas ? Haha tapi tak mengapa, aku dapat tidur sepuas puasnya cikgu. TERIMAKASIH CIKGU. Okaaaaaaaaaaaaaaaaay,

Okayy kisahnya bermula macam ni, yeah cikgu takmasuk. Relief pun takada cikgu enn? Aku pun, apa lagi ;3 Isi masa lapang bersama yang tersayang wahai si mimpi <3 Haaaaa, tidur lah dalam kelas ;3 Satu jam aku dapat tidur 15minit jee ;3 Siann aku takdapat nak bergurau senda dengan si mimpi <3 Alahai then cikgu masuk ;3 Bila cikgu dah masuk, ofcourse kena bangun. Well, untuk aku takada sesiapa boleh kacau aku tidur. Tapi, yeah ofcourselahh enn? Bila dah bangun, mood susah nak masuk. Bila nak masuk jee mood, ada pula orang potong stim -,- Dengki dengan aku lah Jaaaaai ;3 Dah tengah ambil mood tu, ada pulaa lalu depan aku langgar kerusi, kena jari aku ;3 Taknak sakit pula JAAAI, kalau banyak banyak jari takrasa sangat. Ni satuu jari jeee kot ;3 Bayangkan betapa kesiannyaaa aku ;3 Dahlah jari keding, takada isi ada tulang jaaaa kecil pula tuuu. Alahai *mintasimpati tapi gentle sakit ;) Dah tuu korang faham lah kaaaaan. Alahai, menjerit lah jugaaaa. Tapi yang SI tambah AL nyaaaa. Dia dah buat dia takreti minta maaf pulaa kan ;3 Walawwweeeeeeeeeeeeey, aku fikir cikgu kaunseling ada depan akuu jee :D Teffffffffffuuuuuuk >,<
Gentle lah hantingggg aku taktipuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Ya Allah, aku rasa macam nak cucuk cucuk jee . Tu aku fikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiir satu jee, kau ketua kelas perempuan pulak tuu ;3 Kau ingat jadi ketua kelas kau dah bagus sangatlah ? Kau tengok, one day aku akan balas jugaaaa lah weyyyyy ! Macam hareem lah kau FN !

K chaaaaaaw, nak luahkan perasaan ;3

Married :D

Daisypath Anniversary tickers