#Im not a gamer

Assalammualaikum readers :) Maaf yaaa kalini masih lagi cerita pasal dia ;'> Hm okay okay okay . Firstly aku nk berterimakasih dekat orang yang laha*** buat cerita pasal aku dengan member dia -,-v Eh kau takrasa berdosa ke runtuhkan kebahagiaan seseorang? Okay actually aku taktahu ahh siapa buat cerita pasal benda haremmm ni, tapi aku dah target siapa orang tuuuu :) And kalau orang tuu baca dudeee aku nak tahu sangat apa masalah kau dengan aku sampai kau nak buruk burukkan aku dekat dia? Jangan sampai hidup kau akan aku kucar kacir kan :3 Hewhew ayat kerek -,-v K ? Aku taksuka and aku paling pantang orang yang sukaa sangat buat buat cerita ni -,-v Eh come on kau boleh tak biar jaa orang tu punya pasal? Jangan jaga kain orang lain? Helloooo, masalah aku dengan dia bukan dengan kau okay? Sumpah aku takfaham start this year banyak sangat dugaan yang Allah bagi dekat aku -,-v Semuanya berkaitan dengan PENIPUAN ! dengan CERITA BUATAN -,-v Wattaffff dia tu dah takada kerja lain ke ea nak buruk burukkan aku -,-v Sakai laut anjing semua ada. UNTUK KAU, JANGAN INGAT KAU AKAN TERLEPAS OKAY ? :)


 TAQIUDDIN ZAINI, Aku taksuka bila kau lebih percayakan diorang dari mulut aku ni . Hm aku nak bagitahu kau aku SETIA and aku takminat nak game game orang. Okay? Aku dah takada cara nak bagitahu kau betapa setianyaa aku dekat kau ;/ Aku dah buat apa sahaja yang kau minta, okay? Err yelah kot. Aku buat okay aku buat. Aku harap benda tu boleh dijadikan salah satu BUKTI yang aku seorang gadis yang sukar untuk jatuh cinta dengan jejaka lain :) Okay? Sumpah doh aku dah takada cara nakbgitahu kau :) Hm aku nak bagitahu kau satu benda jee ni IKHLAS AKU SAYANGKAN KAU SAMPAI KAU BENCI AKU <3 THANK YOU FOR EVERYTHING YANG KAU PERNAH BAGI DEKAT AKU. SORRY FOR EVERYTHING YANG PERNAH SAKITKAN HATI KAU ;') ILOVEYOU SAYANG missyouu

Married :D

Daisypath Anniversary tickers