About tears :')

Assalammualaikum kawan kawan kawan semueeeeemmmm.. Hahaha entah sejak bila tah aku pakai dua titik macam ni ".." Haaaaih :3 Boleh bawak gaduh ni. Lalalala, kayy korang amacam sihat? K takada kena mengenaaa. Hahaha lantak ah aku nak tanyaaa . Korang dah makan? Aku dengan kakak aku kelaparan doo. Haih ngahh jom makannnnn luar :O Kita tibaii subwayy nak tak? :p

Kayy nak tahu tak harini aku asyik nak marah orang je. Aku taktahu kenapa :3 K tipu -,- Heee entahlah sejak naik form3 ni aku asyik nak marah orang jee, entahlah mungkin stress nak PMR kot, hiuhhhhh. Lantok leeee. Hm hm hm lepastuuu kan kan aku dari seorang yang sangat periang terus berubaaaaaaaaaaah :/ Oh i miss my old lifeeeeeeee. Fkyaaaaa ! Heeem hemm hemm, tahlah macam macam benda boleh buat aku menangis kadang kadang aku duduk sorang sorang pun aku boleh menangis doo. Pelik macam bodoh kan ?
Hm no one can change it back :/ Ya Allah demi Allah aku rindu kehidupan aku yang dulu :/ Klah aku nak menangis atas sebab aku tersendiri :/ Chawww

Married :D

Daisypath Anniversary tickers