I love you ;)

Assalammualaikum kawan kawan :) Sihat semuanyaaaaaaaa? Baguih baguih :) Aku takberapa nak sihat pula lah todadadaday :) Hihi apa buat tu ? Atete mesti tengah stalker bloggie aku ken? -,- K gurau tah siapa tah nak stalker aku punya blog pun aku taktahu -,- Hihi lantak lah kalau ada tu teruskan menjadi stalker bloggie aku sekurang kurangnya aku lega bila ada orang baca kisah hati seorang gadis ni ;)

Er okay seperti yang korang semua nampak / lihat tu kan? Tanjuk post aku kali ni berkaitan dengan LOVE LOVE LOVE :) K guys siapa yang takpernah bercinta kan di usia remaja ni kan? Kalau yang takpernah tu pun pernah disukai seseorang atau pun pernah menyukai seseorang right? Okay okay guys aku taktahu nak mulakan macam mana, yang pasti aku nak bagitahu dekat dia even dia banyak berubah aku tetap sayangkan dia ;/

Aku dah taktahu nak jaga dia macam mana, dia kurang selesa cara aku jaga dia ;/ Patutkah aku relakan apa sahaja yang dia nak lakukan? Yaaaaaaa aku tahu takpatut , tapi aku takut kalau apa yang aku tegur tu dia taksenang ;/ Wuhaaaaa mygosh . Kenapa aku boleh bagi orang lain tenang dengan apa yang dia alami tentang kesengsaraan cintaaaaaaaaaaaaaaaa -,- Kenapa aku tak? -,- *ayat sastera*
Damn damn damn, apa yang aku nak dia yang dulu ;/ Orang yang selalu bagi aku bahagia, orang yang selalu bagi aku percaya dekat dia, orang yang akan berusaha apa sahaja yang berkaitan dengan aku, orang yang takdegil macam sekarang ;/ Hm guys what should i do? Dia still sayang aku ke? Macam mana nak tahu ni ;/ Nak suruh dia tunjuk? Hm harapan. Memang susah nak dapat tahu perasaan dia terhadap aku ;/ Sesesedihnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ Ada sesiapa doktor cinta tak dekat sini? You may oprate my heart and tell him what you can read in my heart about him <3 *mengarut jap, takfaham diam tau?* Aku dah taktahu nak guna cara apa untuk dapatkan dia semula sumpah taktahu ;/ Aku sayang dia sayang sayang sangat, tapi dia ;/ Aku harap kau takpergunakan aku sayang ;')
Guys rasanya sampai sini je kot, nak nangis T_T

Kbyeeee *harap dia dan yang lain baca*

Married :D

Daisypath Anniversary tickers