#Mata oh mata

Assalammualaikum guys :) Korang buat apa tu? K korang sihat tak ni ? ;/ Damn aku rasa macam aku taksihat jee haih dah 2 hari berturut turut dah aku mandi hujan nasib baik harini dah pencen buat seketika :3 Hewhew actually tujian aku post ni untuk hilangkan rasa KEBOSANAN yang melanda diri ini :D Tapi bagaimana nak ku kata padanyaaaa ____________"______________ K sakai . Haha alright aku nak share dengan korang tentang mata aku yang cantik sangat untuk harini ;/ Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang

Okay tadi pagi aku bangun solat subuh mata aku okay lagi even malam tadi dah bengkak so dah okay jap ahh kan? Then tidur balik ngantok punya pasai aku tidur tidur tidur . My mom kejutkan supaya bangun untuk ke tuisyen yang berhampiran dengan rumah :3 Hihi tetiba mama kata WOI apahal dengan mata tu teruk bengkak tuu -,- Err aku dengan mengantoknya sentuh lah mata pehhhh besar lah dooo -,- Dah macam kena tumbuk dah . Guys mata bengkak macam ni kita nak buat apa bagi hilang bengkak? :( Damn damn damn sakit doooo korang pernah kena tak ? Haha yeahh aku taktahu korang imagine macam mana ;/ Aku gerak taman tadi pun ramai orang tegur BAPAK AHH WEY KAU KENA TUMBUK DENGAN TAQI KE? K aku diam ;/ Malu lah sial , tapi takapa malu aku yang terletak di mata ditemani oleh sehelai kain putih yang bernama tisuuuuuu :D Hahaha k k sakai :) Takapa takapa ini peluang aku untuk tidak kesekolah esok hari ;/ Hahaha k k bye bye :* Sakai jap ~

Married :D

Daisypath Anniversary tickers