What is going on -______-

Assalammualaikummm semua semua semua :) Okay okay korang tahu tak harini baru aku merasa cuti yang sebenar lepak lepak dekat rumahh -,- Cause whyyy aa? Before this aku ada kelas tambahan kat sekolah ^^ Cuma dua hari jeee. Taklama punn . Hihew Okay whatever. So dalam 3 harini korang dah cuti kan? Macam mana ? Okay kee? Baguslah kalau okay, kalau yang tak okay tuu nevermind panjang lagi cuti kauu ^^ Hihi okayy bla-bla-bla-lalalala.

Hm aku takfaham what is going on around here right now -_____- Sumpah aku takfaham . K k k, korang perasan tak selama korang couple couple ni then tetiba clash, perasan tak yang perempuan akan dapat kekasih dahulu sebelum si lelaki ex dia? Perasan k, err actually benda yang sama berlaku dekat aku DAHULU kala. Now im happy with muhammad taqiuddin ^^ Okay tujuan aku taknak pun cerita hal kami berdua untuk post kali ni . Hihi ehh segan lahhh taqi ni kannn. Hihihi sewel *______*

Okay okay , nii diaaaaaaaaaaaaaa. Okay si lelaki, apa perasaan kau kalau ex kau duluuuu kata macam ni dekat kau , konon alasan untuk putus ahh kan? "Kau taklayan aku whatever" "Kau jauhkan diri kau dari aku" . Err maybe korang ada buat something yang buat dia rasa takpuas hati. Okay nevermind kau pun satu taklayan diaa -,- And girls, tolong tolong jangan jadikan tu atas alasan supaya kau putus dengan dia okay? And and and, kau dah kata macam tuu. Kau kata kau sayang dia whatever, kau sedih dia taklayan kau elok elok -,- Wey hal macam ni korang kena bawak berbincang. If dah bosan, tell 'em the truth k? Jangan buat dorang rasa macam sampah bila dah habis guna buang k? Suddenly kau dah putus dengan lelaki tuu, wattaffff kau couple dengan orang lain dengan masa yang sangat pantas -,- Whoaaaaaaaa, you know what. Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa sakitnya hati si lelaki tuu bila dapat tahu kau dengan pasangan baru kau tuu. Haih actually aku mengingatkan diri aku sendiri agar tidak buat perkara sedemikian. ^^ And kepada ex aku yang paling aku ingat sekali Haffizuden Lokman, sorry sebab buat kau macam tuu :')

Okayy aku pun sakit doo, even hanya orang lain yang merasa aku yang faham situasi ni pun aku sakit wehh. Lagi lagi Lelaki tu kawan dengan Kekasih baru dia. Hm takapa, guys yang mengalami masalah yang sama. Be strong, ramai lagi awek awek kat luar dari ex kau yang takguna tuu *macam aku* . K ? And Taqiuddin, aku janji dengan kau InsyaAllah aku takkan buat macam tu dekat kau :* Thanks sebab selama ni jaga aku dengan sebaik yang mungkin. Hihi ILOVEYOU TAQI :*

Married :D

Daisypath Anniversary tickers