Memories that i want you to remember :')

Assalammualaikum and very good evening to all the readers :) Today, i would like to story about " Memories that i want you to remember" . I choose this title because , i want him to know what memories that we did together :'> Firstly, thanks to you Muhammad Taqiuddin cause dah banyak bersusah payah dalam hubungan kami ni :) Okay sayang, awak ingat tak time first kita couple dulu? Shhhit kita selalu bergurau senda awak pun taktunjuk yang awak ni seorang yang pemarah. Dulu kan, kitaa selalu HAPPY EVER AFTER kan? You know what, saya harap sangat yang saya dapat tengok kegembiraan awak bila berada di sisi saya :') I miss you sayang. Awak awak, hehe awak ingat tak date yang pertama kita berduaa? Ohh yeahhh damn sumpah saya teringat time kita mula mula kenal. K ? Awak ingat tak, dulu awaklah seorang yang sangat pemalu yang saya pernah jumpaaa. TAQI, imissyou :') K time saya taip benda ni, seriously semua memori kita dulu datang balik and benda ni semua membuatkan saya menitis air mata. Awak, awak takrindu kee hubungan kita yang dulu? Hee awak ingat tak dulu awak sanggup berkorban everything bila nak jumpa dengan saya kan kan kan? Atete saya rindukan senyuman ikhlas awak tuu. Seriously rinduu gila gila gila . Awak awak awak, awak ingat tak ayat ni dulu "Kalau aku takjumpa dia sehari boleh gilaa doo" Hahaha seriously ayat yang paling saya takkan lupa :) Hehehe awak suka panggil saya ketot dulu . Yes sangat ingat tau. Dan sampai sekarang saya takpernah ubah nama panggilan saya terhadap awak, GEMOK :* Iloveyou. Awak ingat tak awak pernah bagi saya beruang berwarna biru? Mungkin juga itu beruang CELCOM :* Tapi takapa, awak jangan risau beruang tu masih selamat dalam dakapan saya setiap malam tau tau tau :* Saya harap hadiah yang saya pernah bagi dekat awak , awak akan jaga dengan sebaik yang mungkin . Kayy ? Heee baju you're my LOVELY BATMAN that i ever had sayang. Awak awak awak, awak ingat tak timee tuu kita suka main balas balas surat :D Surat tu masih lagi ada dalam bilik saya. Kadang kadang bila kita asyik gaduh, saya akan baca surat tuu then saya menangis. Sebab ada orang bitahu saya kan, "Menangis jee sebab itu yang buat kita rasa puas" Hee, so awak jangan marah ea kalau saya menangis. Heeee oh yaa awak ingat kan awak ada kata kat saya awak taknak buat saya menangis kan? Tapi entahlah saya taktahu apa masalah saya  sampai saya boleh nangis everytime kita gaduh :/ Bukan saya nak cerita pasal kitorang punya whatever semua tuu, cuma saya nak mengambil kesempatan ini untuk bagitahu saya sayang awak sangat sangat lah Muhammad Taqiuddin :* Saya nak awak ingat semua benda yang kita pernah buat k awak? Saya rindu sangat sangat dekat awak. Awak, sampai bila bila pun awak tetap hak milik saya tau tau tau? :O Hehe taqiuddin ILOVEYOU sayang. Saya harap awak rajin baca benda ni :/ Iloveyouu tata :*

Married :D

Daisypath Anniversary tickers