Way to my heart :O

Assalammualaikummmmm.. Hehe apa khabar semuanyaaaa. Actually aku baru balik dari hospital cek my jantung lahhh . Hm hm hm, Alhamdulillah takada apapa. Tapi takut benda lain yang dok kawal sakit dada aku ni haaaaahh . bodoh -,- Hahah k k k. Doktor tu handsome, nama dia Dato' Dr Tamil Selvam. Hehehe pakar jantung. Baru jee tadi jumpa dia. Dah apa aku melalut ni pun aku taktahu. Actually aku nak cerita pasal dia dan aku sebenarnya. Entahlah, aku pun taktahu kenapa aku NAK cerita pasal ni.

Okayy nak cerita pasal sorang mamat ni . Aku kenal dia dari mukabuku. Lepas dah kenal dia dekat laman sosial tuu baru aku tahu dia satu sekolah dengan aku daaa sekali.. Okay taksilap aku , aku kenal dia time form1 hari jadi dia ke apa tah, tak ingat. Tapi, time hari jadi dia, dia tag a photo untuk aku :) Time tu dia single, but aku DOUBLE :3 Lepas tu kaaaan, aku takingat lah macam mana aku boleh ada no dia, then dia ada no aku. Taksilap aku ahh kan? Dia nak out time tu, soo aku pun macam watlek je ahh. Then dia kata, apapahal text or what lalalala lah kan? Lepas tu, dia letak no dia terus dia buat OFFLINE :O Ohh so cute dia time tuu. Haha then dah kenal punya kenal kitorang semakin rapat. One day, kitorang lost contact japp. Then, dia start contact aku balik. Time tuu cuti hujung tahun 2010, aku tidur bapak lambat ahh then nampak dia online. BUT dia takberani nak tegur aku. Then dia msg , alaaa yang msg msg 1. Baik 2. Saya jahat apa semua tuu ingat tak? Haaa k, then time tu kredit aku memang lowww gila. So aku buat Hi, Please Call Me Back. Then aku duduk kat depan computer, fhone aku gegar .. Dalam kepala aku, siapa pula call aku pagi pagi butaaa ni. Then nampak nama TAQI . Ohgosh, aku tunggu lamaaaaa sikit baru aku angkat. Time cakap tuu bapak berdebar siaaaaaallll. Hahah then kredit dia pun macam nak habis dah so start from call tu lah kitorang jadi kawan rapat. Firstly memang aku takfikir yang aku boleh couple dengan dia. Hihi then kenal kenal kenal. Ada one day ni, dia bagitahu aku dia ni seorang yang pemalu gila babeng ahh kan? Lepehtuuu, aku cabar dia kat sekolah kena tegur aku , kalau taknak kata HAI pun takapa , tapi dia kena senyumm. Then dia sahut cabaran aku. Lepastu, time tuu aku tengah jalan jalan kat sekolah well hobi aku sampai sekarang merayap satu sekolah. Tetibaa aku lalu depan bilik guru macam tuu dah ternampak member baik dia Muzammir, thenn aku pandang belakang tetiba nampak Si Taqi. Dia ni pun , dah nampak aku terus tunduk mukaa tuu senyum kat kertas yang dia tengah belek. Kononnya membelek ahh tuu, then aku pandanggg jee dia lepastu aku senyum ah kat dia  , aku taksangka pula dia akan balas senyuman maut aku ni xD Hahaha lalu dia pun senyum . Eeee geram doohh time tuu. Hahah Time kitorang kawan ni kan aku buat 2 cabaran untuk dia. 1 Yang tadi tuu, 2 Nak hilangkan rasa malu dia tuu dengan aku hari ISNIN 24hbJanuari pukul 2 sebelum aku couple dengan dia aku cabar dia balik sekolah jalan kaki dengan aku. K dia okayyyy , thenn tepat pukul 8setengah malam hari isnin tu aku tengah senyum senyum dalam bilik sebab dia. Aku kata ahh, ramai orang kata kitorang ni couple bagai. K time tuu aku just suka macam tu macam tu jelahh. Then dia mintaa couple OHHHHHHHHHHNOOOOO ! Aku rasa time tuu hati aku sangatlah berbunga bunga :p Hehehe thennn aku tanya dia "SERIOUS ke MAIN MAIN" Dia kata, "SERIOUS ADA MAIN MAIN ADA" Aku memang sangatlah setuju, tapi aku malu nak bagi jawapan then aku diam jelaaaah. Lepastu, dia kata " Alel, kita nak guna panggilan apa ni? " Aww start tuu lah kitorang couplee.


Couple punya couple 2 month kitorang couple kitorang main surat surat. Kalau korang nak tahu, surat 2bulann kitorang couple sumpahhhhh ayat dia memukau jiwa aku. Awwww dia pandai ambil hati aku gentle gentlee. Heheh aku baca surat tu menitis doh air mata aku sebab terlalu bahagia and terlalu gembira Alhamdulillah. Time tu aku sangatlah bersyukur sebab dia ada je di samping aku tanpa rasa jemu. Then tup tap tup tap dah 7month aku dengan dia, still contact dengan suraaaat. Lepas dapat surat tuu hubungan kitorang takmacam dulu. Tapi takapa, Demi Allah aku sangat bahagia dengan apa yang aku ada sekarang ni , besides my mom dad, friends and him :') Hehehe lepastuu, dalam setahun juga kitorang couple aku minta surat balasan , dia kata dia nak bagi dia nak bagi. Aku tunggu punya tunggu , dia naik kelas aku. Well macam biasa, aku takboleh tengok dia ada depan mata aku, aku terus nak pergi dekat dia. Aku pergi ahh kat dia, then aku lari kejap. Hehehe lepas tu, dia suruh tadah tangannnn . Time tu tengah cakap cakap dengan orang lain.Tiba tiba, aku dapat seutas rantai yang dibeli dengan penuh kasih sayang. Ahhh damn damn damn , masa harituu aku mengharapkan seutas rantai yang telah diberi oleh Taqi tu , dia yang pakaikan dekat leher aku. Yeah hajat aku kesampaian , iloveyouTAQI. Hehehe moreover aku dapat anak patung warna biru time 1april 2011 :) Aku dapat anak patung tuu , every night kalau aku taktidur dengan mende alah tuu , aku akan cari sampai jumpaaaa, dah jumpa baru boleh tidur dengan anak patung tuu. Hehehe dah dah dah and now aku sangat bahagia dengan dia sekarang dah 1tahun 5bulan 2minggu berapa hari tahh. Hehehe syukur kepada Allah SWT. Aku berdoaaa sangat aku akan dengan dia sampai syurgaaa. Aku suka cara dia tegur aku buat benda baik, aku suka dia punya ketawa, aku suka dia punya perangai yang kuat perasan, aku suka everything about him yelaaaah kekasih hatikannn? And orang yang aku maksudkan ni ialah MUHAMMAD TAQIUDDINz :* Iloveyoouu, dan awak dah tahu apa yang awak perlu buat untuk tahu maksud "WAY TO MY HEART" Iloveyouuuuuu.

Married :D

Daisypath Anniversary tickers