Me miss you so much

Assalammualaikum, aku nak cerita pasal diaaaa. Izinkann aku ;( 

Hm sejak kebelakangan ni relayy aku ngan dia dah macam nak hancur je. Apa apa pun aku sayang kat dia ahh. Apa apa yang terjadi pun hati tetap setia pada yang satu.Kadang kadang bila aku rasa aku nak nangis, aku tengok balik kenangan kenangan aku dengan dia. Biar aku betul betul boleh menangis. Itu boleh buatkan aku lega. Hm :/ Tapi kadang kadang bila tengok gambar gambar tuu aku dengan dia betul betul dah lain :) Bukan aku sorang je lain, tapi aku punya kelainan takteruk macam kau punya kelainan lah sayang. Byy aku nak lepak sama sama ngan kau. Tp aku taknak lepak dengan member member kau tuu. Aku nak lepak dengan kau berduaaaaaaaaaaaa je. No one else. Taknak ada pengganggu pun.Aku nak luangkan lebih banyak masa dengan kau. Mungkin kita dahlama taklepak tu yang menyebabkan kita punya relayy macam ni kan? Weh, kenapa ea kau asyik nak marah akuuuuu je? Demi Allah weh salah yang aku buat tu boleh tegur elok elok yang kau ni sampai nak gaduh kenapa? Aku sayangkan relay kita sumpahhh! Tapi aku tengok kau buat endah tak endah jee dengan relayy kita. Bila dapat jumpa kau aku rasa aku taknak lepaskan kau, aku taknak kau hilang dari pandangan mata aku :') Aku rindu gurauan kau :'( Aku benci dengan kau punya sikap yang sukaaaaaaaaa sangat nak marah aku :'( Sumpah wehh aku takleh orang marah aku :) Dada sakit rasa nak menangis. EVERYTHING LAH ! Memang kita dah lain sangat. Aku taknak benda ni berterusan. Aku nak perbaiki apa yang tak kena dengan relay kita, bukann gaduh macam ni. Kau ingat kita gaduh macam ni dapat perbaiki segala salah silap kita berdua? TAK weh TAK! Aku nak kita sama sama perbaiki. Aku dah taklarat dah bila everydaaaaaaaaaaaaaaaaaay asyik gaduh je. Hidup tak tenang wehh. Aku rasa macam nak mati cepat jee bila gaduh, sebab kau bila marah aku, kau bash aku teruk teruk sampai aku rasa aku dah macam taknak hidup dah. Gentle. Pastu kita gaduh dah ahh asyik time malam jee. Fk! Gentle ahh, aku takkisah langsung kau nak marah aku, tapi marah sikit sikit dah ahh. Ni tak marah aku macam aku buat kesalahan teruk gilaa babenggg ah. Aku lain sebab kau lain :( Aku rindukan kau yang dulu. Aku jenis orang yang akan terikut secara automatik dengan keadaan sekeliling.Soo kau lain and then dengan tidak sengajanya aku terikut. Seriouslyyy aku taktipu :( Wehh aku jujur kalau kau jujur wehh. Aku penat ahh setiap hari macam ni :( AKU SAYANGKAN KAU TAQIUDDINZAINI. Aku taknak hilang kau. Jaga diri k? SALAM. CHAW!

Married :D

Daisypath Anniversary tickers