Izinkan saya ke sana..


Guess what? I just watch romantic film just now :) " Istanbul Aku Datang " Yahh, macam kat gambar di atas. Tu Istanbul lah, Ya Allah. Lawa sangat tempat tu. And you know what? Cerita tu macam ada selit pasal aku dalam cerita tu :/ Tapi taknak bagitahu lah pasal apa, biar lah aku tahu sendiri :) Hee ^^v Okay cerita ni "Istanbul Aku Datang" ni kisah dia macam seorang perempuan yang sanggup datang Istanbul just untuk jumpa dengan orang yang dia sayang. Cuba bayangkan berapa banyak duit, dan pengorbanan yang telah dia sumbangkan untuk seorang lelaki yang dia belum tentu jadi milik dia? Huhh? Yeah, maybe itu salah satu CARA untuk dia tunjuk yang dia betul betul sayangkan lelaki tu. Tapi, kenapa lelaki tu susah sangat nak menghargai pengorbanan seorang perempuan? Oh gosh! Okay, aku bukan nak salahkan Tomok cause Tomok yang jadi lelaki tu. Actually, memang wujud pun drama drama lelaki macam ni -,-" Tak reit menghargai. URGH ! Bila dah hilang, baru tahu nak cari perempuan tu. Untuk minta maaf? Huh, okay perempuan memang lembut hatinya, mungkin dia akan maafkan lelaki perangai macamtu, atau tak ! Yeee, untuk apa perempuan tu memaafkan seorang lelaki yang dah mainkan perasaan dia? Untuk apa, dia sakit untuk kedua kali? Second Chance lah kata kan. Eh walaupun peluang kedua telah diberi, kemungkinan perangai dia lagi sakit dari perangai yang dulu tau :) Yeahhhh i guess. Biasalah, manusia, senang sangat berubah. And aku tengok cerita Istanbul tu kan? Menangis bhaaaaai ~ So, if kita ada masalah apapa pun solve it carefully, jangan nak bertindak melulu je :) Everything yang kita takrancang akan jadi secara tiba tiba :) Okay? Semua masalah ada jalan penyelesaian. Jangan lah semua nak ego. Kalau macam tu , sampai bila masalah takkan solve. And masalah takkan pernah selesai dengan sendiri okay? Korang settle baik baik dah ah, takpayah nak gaduh gaduh :) Kalau gaduh lagi sakit, yee memang ada yang sakit hati, so kalau ada yang sakit hati tu, biarkan dia tenang dulu :) If dia dah tenang, korang relaks juga then solve masalah tu dengan secara perlahan jangan bertindak melulu okay ? :) Wait, aku dah kenapa tetiba cerita pasal cinta cintun ni, takapa takapa :) Semua benda ni berhasil cause ramai dah cuba :) So any advices, mehh jumpa saya :p Ceh gurau :) Ada masalah, cerita je. Saya sudi mendengar :) 

So guys and girls, tolong lah tolong lah hargai apa yang ada depan mata. Tolong lah bersyukur. Kekasih anda bukan tisu untuk dipakai dan dibuang :) Kekasih anda seperti sebiji batu permata yang sukar untuk dicari, oleh itu hargai lah seseorang selagi dia masih ada :) 

Married :D

Daisypath Anniversary tickers