Apa nasib kami?

Assalammualaikum semua. Nampak tak tajuk entry kali ni? :O Hihi saya salah seorang pelajar PMR 2012. Ya Allah, bukan nak kata apalah kan? This year punya PMR sangat payah woi ! Aku pun stwess. Apa nasib kami murid batch 97 ? Seorang ibu/ bapa telah membuat aduan tentang PMR 2012 bagi batch 97 ni. Katanya "Saya Hairan mengapa nasib pelajar yang lahir pada 1997 (kebanyakan) menerima nasib menghadapi setiap peperiksaan utama agak mencabar contohnya UPSR 2009"

Hm apa yang aku nak sampaikan kat sini, yeee memang betul pun -,-" Taknak susah jee. See, PMR this year, BM subjek susah , dan dijangka luar dari pemikiran kami semua. :O Ya Allahhhhhhhhh ! Kenapa kami kena harungi semua ni? Yee, memang kami study. Tapi, kenapa luar dari kotak pemikiran kami? Perkataan "maasum" juga belum pernah kami belajar sewaktu subjek Agama Islam. Oh tidak -,-" Aku pun pecah kepala otak juga lah nak menjawab soalann tu :O

Okay whatever yang bakal jadi lepas ni. Saya mewakili pelajar batch 97, sentiasa mendoakan keputusan yang terbaik selepas terbaca benda benda ni :') Agak susahhhhhhhhhhh untuk terima segala dugaan ni. Yalah, ibu bapa kami sering mahukan yang terbaik dari kami. Ye, kami takboleh janjikan. Apa apa pun, terima sahajalah apa yang kami dapat :') InsyaAllah akan ada beberapa subjek yang akan sangkut :') Ya Allah. Debaran dah terasa. Hmm Ya Allah, bagikanlah keputusan yang cemerlang untuk kami semua pelajar PMR ya Allah :') Terima kasih ya Allah. Aminnnn Ya Robbb ! :')

Married :D

Daisypath Anniversary tickers